პროექტები


                                                                        დღე I
სასწავლო პროექტის ორგანიზეის ძირითადი საფეხურები: დაგეგვმა, მომზადება, წარმართვა, შეფასება 3 საათი
         ტრენინგ -დღის გახსნა
·         მისალმება წინა ტრენინგის გახსენება და წინა ტრენინგ- დღის მოდულის შეფასების ბარათების მიმოხილვა( 10) წთ
·  მოცემული ტრენინგის ამოცანები/შედეგები (10 წთ.)
·  საშინაო დავალების მიმოხილვა (20 წთ.)
სასწავლო პროექტი და ეფექტური სასწავლო პროექტის ძირითადი მახასიათებლები   გონებრივი იერიში, აქტიური ლექცია: რა არის სასწავლო პროექტი? რა არის თანამშრომლო- ბითი სასწავლო პროექტი? ტექსტის წაკითხვა, შეჯამება (20 წთ.)
 კვლევითი პროექტის სტრატეგია ”მე ვიკვლევ”  აქტიური ლექცია; ტექსტის წაკითხვა, შეჯამება (20 წთ.)
როექტის დაგეგმვა და აღწერა (დაგეგმვის სქემა)   აქტიური ლექცია; ტექსტის წაკითხვა (20 წთ.)
თანამშრომლობითი სასწავლო პროექტის დაგეგმვა ისტ-ის გამოყენებით   სასწავლო პროექტის გეგმის შემუშავება MS Word-ში; პრეზენტაციები, შეჯამება (50 წთ.)
ტრენინგ-დღის დახურვა
 საშინაო დავალების მიცემა (5 წთ.)  
 შეფასების ბარათების შევსება (10 წთ.)

დააკვირდით ქვემოთ მოცემულ სქემას. სცადეთ, უპასუხოთ შეკითხვებს: რა არის პროექტი? რა განსხვავებაა სამშენებლო და სასწავლო პროექტებს შორის? რა არის ისტ თანამშრომლობითი სასწავლო პროექტი?


 











1. პროექტის სახელწოდება:

მასობრივი დაზიანების საბრძოლო საშუალებები
2. პროექტის მთავარი იდეა (თემა წინადადებით:
ოსწავლეები შეისწავლიან მასობრივი დაზიანების საბრძოლო საშუალებების დროს ქცევს წესებს,განუვითარდეთ ექსტრემალურ სიტუაციებში შეუცდომლად, უსაფრთხოდ მოქმედების უნარი,შეეძლოთ ურთიერთდახმარება, საკუთარი და გვერდით მყოფის სიცოცხლის გადარჩენა,სხვადასხვა სახის საგანგებო ვითარებაში.
3. პროექტის აქტუალობა:
დაეხმარება მოსწავლეებს ყოველდღიურ რეალობაში არსებული საფრთხის შემცვლელი სიტუაცისების ამოცნობასა და შეფასებაში

4. პროექტის მიზნები:
უჩვეულო ან საგანგებო ვითარებაში მოქმედება;ხელი შეუწყოს მოსწავლეებს პირადი მოტივაციის გაძლიერებას ,რათა საგაკვეთილო პროცესში მათი მონაწილეობა უფრო შედეგიანი და მრავლისმომცველი გახადოს კანონმორჩილება. ანალიტიკური აზროვნების ,კვლევის და შეფასების,უსაფრთხო ცხოვრების წესების ცოდნისა და ჩვევების დამოუკიდებლად შეძენის უნარის განვითარება.
5. მონაწილეთა ასაკი:
XII კლასი
6. ვადები/ხანგრძლივობა:

ორი კვირა
7. მოსალოდნელი შედეგები/პროდუქტები, რაც შეიძლება შეიქმნას:
გადაწყვეტილების დამოუკიდებლად მიღება ;
მიზნის დასახვა; პრობლემების გამოვლენა-ანალიზი;საფრთხეების განსაზღვრა და შეფასება.

8. პროექტისათვის საჭირო ძირითადი რესურსები:

სახელმძღვანელო , პლაკატები .კომპიუტერი,ინტერნეტი.
9. პროექტის მსვლელობა (ძირითადი აქტივობები):
თემასთან შესაბამისი შეკითხვების  ჩამოყალიბება;პროექტის გეგმის შემუშავება ჯგუფში ;ჯგუფში მოვალეობების გადანაწილება .აქტივობების განხორციელება .პროდუქტის პრეზენტაცია ;
10. საგნებთან/საგნობრივ ჯგუფებთან/ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი:
პროექტის განხორციელებით მოსწავლეები გაიუმჯობესებენ უნარებს ,1)ისტორიაში (მოიძიებენ ინფორმაციას- უძველეს დროს თავდაცვის რა საშუალებებს  იყენაბდნენ ჩვენი წინაპრები და როგორ იცავდნენ თავს უსაფრთხო გარემოს შექმნისათვის .2)საინფორმაციო ტექნოლოგიების გამოყენებაში (ინტერნეტში მასალების მოძიებით ,დამუშავებით ,პრეზენტაციების მომზადებით,
11. პროექტის ხელმძღვანელი (მასწავლებელი):
ირა  დანელია
12. ხელმძღვანელის ელ.ფოსტა:
iradanelia3@gmail.com
13. პროექტის ვებ-გვერდი/ბლოგი:
http://iradanelia.blogspot.com/


No comments:

Post a Comment

     CV                             პირადი ინფორმაცია saxeli ira gvari danelia დ abadebis TariR...