მოსმენა
|
იშვიათად უსმენს და თვალყურს ადევნებს ორატორს
|
ხშირად უსმენს და თვალყურს ადევნებს ორატორს
|
ყოველთვის უსმენს და თვალყურს ადევნებს ორატორს
|
საუბარი
|
მკაფიოდ
მეტყველება
არამკაფიოა
და
მსმენელსებს
უჭირთ
გაგება
|
ძირითადად მეტყველება გასაგებია და უყურებს
მსმენელ
|
მკაფიოდ მეტყველებს და უყურებს მსმენელ
|
მონაწილეობა
|
მცირე ინტერესი აქვს. არ გამოხატავს ან ვერ უკავშირებს თავის მოსაზრებებს
სადისკუსიო
თემას
|
ძირითადად გამოხატავს ინტერესს. კომენტარები
და
აზრები
ყოველთვის
არაა
თემის
გარშემო
|
უჩვენებს ინტერესს დისკუსიის თემისადმი საჭირო კომენტარებით და აზრების
გამოთქმით
|
კოოპერაცია
|
იშვიათად თანამშრომლობს და იცავს დისკუსიის წესებს
|
ძირითადად თანამშრომლობს თანაკლასელებთან,ზოგჯერ
ერთვება
სხვის
საუბარში.
ძირითადად
იცავს
დისკუსიის
წესებს
|
თანამშრომლობს თანაკლასელებთან,აცლის სხვებს
აზრის
გამოთქმას
და
იცავს
დისკუსიის
წესებს
|
მოსაზრების არგუმენტირება
|
მოსაზრება მოკლებულია
ლოგიკური კავშირს საკითხთან და არ არის გამყარებული ფაქტებით |
მოსაზრების გასამყარებლად გამოყენებულია სადავო
ფაქტები
და
ცნებები
|
მოსაზრება ორიგინალურია და გამყარებულია
ფაქტებით,
ცნებებით.
არის
ლოგიკური
კავშირი
საკითხთან
|
არავერბალური კომუნიკაცია
|
იშვიათად იყენებს არავერბალური კომუნიკაციის ფორმებს
|
ხშირად შეუძლია დაამყაროს არავერბალური კონტაქტი
|
შეუძლია ეფექტურად აღიქვას და გამოიყენოს არავერბალური კომუნიკაციის
ფორმები
|
ჯგუფური მუშაობის შეფასების სქემა
კრიტერიუმი
|
ძალიან კარგი
10
|
საშუალო 9-8
|
საშუალო7-6
|
დაბალი5-1
|
ჯგუფის მიერ სამუსაო
მიზნის გააზრება
|
ჯგუფმა სამუსაო
მიზანი კარგად გააცობიერა
|
ჯგუფმა სამუსაო
მიზანი კარგად გააცნობიერა
|
ჯგუფმა სამუშაო
მიზანი ნაწილობრივგააცნობიერა
|
გუფმა სამუშაო მიზანი
კარგად ვერ გააცნობიერა
|
ჯგუფის მიერ სამუშაოს
ორგანიზება
|
სამუშაო კარგად
ორგანიზებული იყო, მაგრამ ჯგუფის წევრებს შორის ფუნქციები არათანაბრდ გადანაწილდა
|
სამუსაო ორგანიზებული იყო და ჯგუფის წევრებს შორის ფუნქციები არათანაბრად გადანაწილდა
|
სამუსაო ნაწიობრივ იყო ორგანიზებული და ჯგუფის წევრებს შორის ფუნქციები არათანაბრად გადანაწილდა
|
სამუშაო არ იყო ორგანიზებული.ჯგუფის წევრებს შორის ფუნქციები არ გადანაწილდა
|
ალიტიკური, ზოგად - კონკრეტული შეფასების სქემის
ნიმუში
მასწავლებლის მიზანია
როგორ პრეზენტაციის უნარის შეფასება,
ასევე კონკრეტული/
საპრეზენტაციო თემის
ფლობა.
შედეგები/
კრიტერიუმები
|
1-4
|
5-7
|
8-9
|
10
|
შესავალი
თემისძირითადი ნაწილის
წარმოდგენა
ლოგიკურობა
არგუმენტაცია
|
ტრაფარეტული და
უინტერესო
ბუნდოვანია საუბრობს დაბნეულად
ლოგიკა დარღვეულია არ არის კავსირი ნაწილბს შორის
არა აქვს არგუმენტი
|
არის მცდელობა აუდიტორიის დაინტერესების,
მაგრამ ყურადღება ვერ
იპყრობს
ხოლოდ ნაწილობრივაა გასაგები, მოითხოვს დამატებით განმარტებებს
ზოგიერთ ადგილას
აკლია ლოგიკურობ,
ზოგჯერ
არათანმიმ
დევრულია
არგუმენტი მცირეა
და არადამაჯერებელი
|
საინტერესოდ არის
მოწოდებული და
შეესაბამება შინაარსს
გასაგებია,
მაგრამ არის
ხარვეზები, ითხოვს
დაზუსტებას
ძირითადად ლოგიკური და თანმიმდვრულია, მაგრამ
მკაფიოდ არ
გამოყოფს ნაწილებს
არგუმენტები აქვს,
აკლია ფაქტობრივი მასალით გამყარება
|
ეფექტურია, არატრფარეტული.
იპყრობს აუდიტორიის ყრადღებას
წარმოდგენილი საკითხები ნათელი და გასაგებია, დამაჯერებელია
ლოგიკურია და
კარგად ჩამოყალიბბული
ორიგინალურია
არგუმენტი ბევრია
და დამაჯერებე, გამყარებულია
ფაქტობრივი მასალით.
|
მოსმენა
|
იშვიათად უსმენს და თვალყურს ადევნებს ორატორს
|
ხშირად უსმენს და თვალყურს ადევნებს ორატორს
|
ყოველთვის უსმენს და თვალყურს ადევნებს ორატორს
|
საუბარი
|
მკაფიოდ
მეტყველება
არამკაფიოა
და
მსმენელსებს
უჭირთ
გაგება
|
ძირითადად მეტყველება გასაგებია და უყურებს
მსმენელ
|
მკაფიოდ მეტყველებს და უყურებს მსმენელ
|
მონაწილეობა
|
მცირე ინტერესი აქვს. არ გამოხატავს ან ვერ უკავშირებს თავის მოსაზრებებს
სადისკუსიო
თემას
|
ძირითადად გამოხატავს ინტერესს. კომენტარები
და
აზრები
ყოველთვის
არაა
თემის
გარშემო
|
უჩვენებს ინტერესს დისკუსიის თემისადმი საჭირო კომენტარებით და აზრების
გამოთქმით
|
კოოპერაცია
|
იშვიათად თანამშრომლობს და იცავს დისკუსიის წესებს
|
ძირითადად თანამშრომლობს თანაკლასელებთან,ზოგჯერ
ერთვება
სხვის
საუბარში.
ძირითადად
იცავს
დისკუსიის
წესებს
|
თანამშრომლობს თანაკლასელებთან,აცლის სხვებს
აზრის
გამოთქმას
და
იცავს
დისკუსიის
წესებს
|
მოსაზრების არგუმენტირება
|
მოსაზრება მოკლებულია
ლოგიკური კავშირს საკითხთან და არ არის გამყარებული ფაქტებით |
მოსაზრების გასამყარებლად გამოყენებულია სადავო
ფაქტები
და
ცნებები
|
მოსაზრება ორიგინალურია და გამყარებულია
ფაქტებით,
ცნებებით.
არის
ლოგიკური
კავშირი
საკითხთან
|
არავერბალური კომუნიკაცია
|
იშვიათად იყენებს არავერბალური კომუნიკაციის ფორმებს
|
ხშირად შეუძლია დაამყაროს არავერბალური კონტაქტი
|
შეუძლია ეფექტურად აღიქვას და გამოიყენოს არავერბალური კომუნიკაციის
ფორმები
|
ჯგუფური მუშაობის შეფასების სქემა
კრიტერიუმი
|
ძალიან კარგი
10
|
საშუალო 9-8
|
საშუალო7-6
|
დაბალი5-1
|
ჯგუფის მიერ სამუსაო
მიზნის გააზრება
|
ჯგუფმა სამუსაო
მიზანი კარგად გააცობიერა
|
ჯგუფმა სამუსაო
მიზანი კარგად გააცნობიერა
|
ჯგუფმა სამუშაო
მიზანი ნაწილობრივგააცნობიერა
|
გუფმა სამუშაო მიზანი
კარგად ვერ გააცნობიერა
|
ჯგუფის მიერ სამუშაოს
ორგანიზება
|
სამუშაო კარგად
ორგანიზებული იყო, მაგრამ ჯგუფის წევრებს შორის ფუნქციები არათანაბრდ გადანაწილდა
|
სამუსაო ორგანიზებული იყო და ჯგუფის წევრებს შორის ფუნქციები არათანაბრად გადანაწილდა
|
სამუსაო ნაწიობრივ იყო ორგანიზებული და ჯგუფის წევრებს შორის ფუნქციები არათანაბრად გადანაწილდა
|
სამუშაო არ იყო ორგანიზებული.ჯგუფის წევრებს შორის ფუნქციები არ გადანაწილდა
|
ურთიერთქმედებისა
და აზრთა გააზრების უნარი
|
გააჩნია საუკეთესო
ურთიერთქმედების აზრთა გაზიარებს უნარი
|
საკმაოდ გააჩნიათ ურთიერთქმედებისა
აზრთა გაზიარების უნარი
|
ნაწილობრივ გააჩნიათ ურთიეთქმედებისა და ზრთა გაზიარების უნარი
|
არგააჩნია მოსმენისა და აზრთა გააზრების უნარი
|
დროის ლიმიტი
|
საუკეთესოდ იცავს
დროლის ლიმიტს
|
საკმაოდ იცავს დროის ლიმიტს
|
უჭირს დროის ლიმიტის დაცვა
|
ვერ იცავს დროის ლიმიტს
|
თანამშრომლობა
|
ჯგუფის ყვლა წევრი
იყო აქტიურიდა სამუშაო ნაყოფიერი, ჯგუფის წევრებს შორის იყო პოზიტიური საქმიანი ურთიერთობები
|
ჯგუფის თითქმის ყველა წევრი იყო აქტიურ,
ჯგუფის წევრებს შორისძირითადად
პოზიტიური ურთიერთობა იყო
|
მხოლოდ ეთი-ორი მოსწავლე აქტიურობდა, ჯგუფის აქტიურ წევრებსა და პასიურ
წევრებს შორის ზოგჯერ ურთიერთობები იძაბებოდა
|
ჯგუფის წევრები არ აქტიურობდნენ, ჯგუფის წევრებს შორის არ სეინიშნებოდა
თანამშრომლობითი გარემო
|
No comments:
Post a Comment