პროექტის შეფასების რუბრიკები

მოსმენა
იშვიათად  უსმენს და თვალყურს ადევნებს ორატორს
ხშირად უსმენს და თვალყურს ადევნებს ორატორს
ყოველთვის უსმენს და თვალყურს ადევნებს ორატორს
საუბარი
კაფიოდ მეტყველება არამკაფიოა და  მსმენელსებს უჭირთ გაგება
ძირითადად მეტყველება გასაგებია და უყურებს მსმენელ
მკაფიოდ მეტყველებს და უყურებს მსმენელ
მონაწილეობა
მცირე ინტერესი აქვს. არ გამოხატავს ან ვერ უკავშირებს თავის მოსაზრებებს სადისკუსიო თემას
ძირითადად გამოხატავს ინტერესს. კომენტარები და აზრები ყოველთვის არაა თემის გარშემო
უჩვენებს ინტერესს დისკუსიის თემისადმი საჭირო კომენტარებით და აზრების გამოთქმით
კოოპერაცია
იშვიათად თანამშრომლობს და იცავს დისკუსიის წესებს
ძირითადად თანამშრომლობს თანაკლასელებთან,ზოგჯერ ერთვება სხვის საუბარში. ძირითადად იცავს დისკუსიის წესებს
თანამშრომლობს თანაკლასელებთან,აცლის სხვებს აზრის გამოთქმას და იცავს დისკუსიის წესებს
მოსაზრების არგუმენტირება
მოსაზრება მოკლებულია
ლოგიკური კავშირს საკითხთან და არ არის გამყარებული ფაქტებით
მოსაზრების გასამყარებლად გამოყენებულია სადავო ფაქტები და ცნებები
მოსაზრება ორიგინალურია და გამყარებულია ფაქტებით, ცნებებით. არის ლოგიკური კავშირი საკითხთან
არავერბალური კომუნიკაცია
იშვიათად იყენებს არავერბალური კომუნიკაციის ფორმებს
ხშირად შეუძლია დაამყაროს არავერბალური კონტაქტი
შეუძლია ეფექტურად აღიქვას და გამოიყენოს არავერბალური კომუნიკაციის ფორმები


ჯგუფური მუშაობის შეფასების სქემა

კრიტერიუმი
ძალიან კარგი
10
საშუალო 9-8
საშუალო7-6
დაბალი5-1
ჯგუფის მიერ სამუსაო მიზნის გააზრება
ჯგუფმა სამუსაო მიზანი კარგად გააცობიერა
ჯგუფმა სამუსაო მიზანი კარგად გააცნობიერა
ჯგუფმა სამუშაო მიზანი ნაწილობრივგააცნობიერა
გუფმა სამუშაო მიზანი კარგად ვერ გააცნობიერა
ჯგუფის მიერ სამუშაოს ორგანიზება
სამუშაო კარგად ორგანიზებული იყო, მაგრამ ჯგუფის წევრებს შორის ფუნქციები არათანაბრდ გადანაწილდა
სამუსაო  ორგანიზებული იყო და ჯგუფის წევრებს შორის ფუნქციები არათანაბრად გადანაწილდა
ამუსაო ნაწიობრივ იყო ორგანიზებული და ჯგუფის წევრებს შორის ფუნქციები არათანაბრად გადანაწილდა
სამუშაო არ იყო ორგანიზებული.ჯგუფის წევრებს შორის ფუნქციები არ გადანაწილდა


ალიტიკური, ზოგად - კონკრეტული შეფასების სქემის ნიმუში
 მასწავლებლის მიზანია როგორ პრეზენტაციის უნარის შეფასება, ასევე კონკრეტული/
საპრეზენტაციო თემის ფლობა.


შედეგები/
კრიტერიუმები
1-4

5-7

8-9
10


შესავალი





თემისძირითადი ნაწილის წარმოდგენა





ლოგიკურობა








არგუმენტაცია
ტრაფარეტული და უინტერესო





ბუნდოვანია საუბრობს დაბნეულად




ლოგიკა დარღვეულია არ არის  კავსირი  ნაწილბს შორის






არა  აქვს არგუმენტი
არის მცდელობა აუდიტორიის  დაინტერესების,
მაგრამ ყურადღება ვერ
იპყრობს

ხოლოდ ნაწილობრივაა გასაგები, მოითხოვს დამატებით განმარტებებს

ზოგიერთ ადგილას აკლია ლოგიკურობ,
 ზოგჯერ არათანმიმ
დევრულია






არგუმენტი მცირეა და არადამაჯერებელი
საინტერესოდ არის მოწოდებული და შეესაბამება შინაარსს
გასაგებია,

მაგრამ არის ხარვეზები, ითხოვს დაზუსტებას


ძირითადად ლოგიკური და თანმიმდვრულია, მაგრამ მკაფიოდ არ გამოყოფს ნაწილებს


არგუმენტები აქვს, აკლია ფაქტობრივი მასალით გამყარება
ეფექტურია, არატრფარეტული.
იპყრობს აუდიტორიის ყრადღებას


წარმოდგენილი საკითხები ნათელი და გასაგებია, დამაჯერებელია

ლოგიკურია და კარგად ჩამოყალიბბული
ორიგინალურია





არგუმენტი ბევრია და დამაჯერებე, გამყარებულია
ფაქტობრივი მასალით.








მოსმენა
იშვიათად  უსმენს და თვალყურს ადევნებს ორატორს
ხშირად უსმენს და თვალყურს ადევნებს ორატორს
ყოველთვის უსმენს და თვალყურს ადევნებს ორატორს
საუბარი
კაფიოდ მეტყველება არამკაფიოა და  მსმენელსებს უჭირთ გაგება
ძირითადად მეტყველება გასაგებია და უყურებს მსმენელ
მკაფიოდ მეტყველებს და უყურებს მსმენელ
მონაწილეობა
მცირე ინტერესი აქვს. არ გამოხატავს ან ვერ უკავშირებს თავის მოსაზრებებს სადისკუსიო თემას
ძირითადად გამოხატავს ინტერესს. კომენტარები და აზრები ყოველთვის არაა თემის გარშემო
უჩვენებს ინტერესს დისკუსიის თემისადმი საჭირო კომენტარებით და აზრების გამოთქმით
კოოპერაცია
იშვიათად თანამშრომლობს და იცავს დისკუსიის წესებს
ძირითადად თანამშრომლობს თანაკლასელებთან,ზოგჯერ ერთვება სხვის საუბარში. ძირითადად იცავს დისკუსიის წესებს
თანამშრომლობს თანაკლასელებთან,აცლის სხვებს აზრის გამოთქმას და იცავს დისკუსიის წესებს
მოსაზრების არგუმენტირება
მოსაზრება მოკლებულია
ლოგიკური კავშირს საკითხთან და არ არის გამყარებული ფაქტებით
მოსაზრების გასამყარებლად გამოყენებულია სადავო ფაქტები და ცნებები
მოსაზრება ორიგინალურია და გამყარებულია ფაქტებით, ცნებებით. არის ლოგიკური კავშირი საკითხთან
არავერბალური კომუნიკაცია
იშვიათად იყენებს არავერბალური კომუნიკაციის ფორმებს
ხშირად შეუძლია დაამყაროს არავერბალური კონტაქტი
შეუძლია ეფექტურად აღიქვას და გამოიყენოს არავერბალური კომუნიკაციის ფორმები


ჯგუფური მუშაობის შეფასების სქემა

კრიტერიუმი
ძალიან კარგი
10
საშუალო 9-8
საშუალო7-6
დაბალი5-1
ჯგუფის მიერ სამუსაო მიზნის გააზრება
ჯგუფმა სამუსაო მიზანი კარგად გააცობიერა
ჯგუფმა სამუსაო მიზანი კარგად გააცნობიერა
ჯგუფმა სამუშაო მიზანი ნაწილობრივგააცნობიერა
გუფმა სამუშაო მიზანი კარგად ვერ გააცნობიერა
ჯგუფის მიერ სამუშაოს ორგანიზება
სამუშაო კარგად ორგანიზებული იყო, მაგრამ ჯგუფის წევრებს შორის ფუნქციები არათანაბრდ გადანაწილდა
სამუსაო  ორგანიზებული იყო და ჯგუფის წევრებს შორის ფუნქციები არათანაბრად გადანაწილდა
ამუსაო ნაწიობრივ იყო ორგანიზებული და ჯგუფის წევრებს შორის ფუნქციები არათანაბრად გადანაწილდა
სამუშაო არ იყო ორგანიზებული.ჯგუფის წევრებს შორის ფუნქციები არ გადანაწილდა
ურთიერთქმედებისა და აზრთა გააზრების უნარი
გააჩნია საუკეთესო ურთიერთქმედების აზრთა გაზიარებს უნარი
საკმაოდ გააჩნიათ  ურთიერთქმედებისა აზრთა გაზიარების უნარი
ნაწილობრივ გააჩნიათ ურთიეთქმედებისა და ზრთა გაზიარების უნარი
არგააჩნია მოსმენისა და აზრთა გააზრების უნარი
დროის ლიმიტი
საუკეთესოდ იცავს დროლის ლიმიტს
საკმაოდ იცავს დროის ლიმიტს
უჭირს დროის ლიმიტის დაცვა
ვერ იცავს დროის ლიმიტს
თანამშრომლობა
ჯგუფის ყვლა წევრი იყო აქტიურიდა სამუშაო ნაყოფიერი, ჯგუფის წევრებს შორის იყო პოზიტიური საქმიანი ურთიერთობები
ჯგუფის თითქმის ყველა წევრი იყო აქტიურ,
ჯგუფის წევრებს შორისძირითადად  პოზიტიური ურთიერთობა იყო
მხოლოდ ეთი-ორი მოსწავლე აქტიურობდა, ჯგუფის აქტიურ წევრებსა და პასიურ წევრებს შორის ზოგჯერ ურთიერთობები იძაბებოდა
ჯგუფის წევრები არ აქტიურობდნენ, ჯგუფის წევრებს შორის არ სეინიშნებოდა თანამშრომლობითი გარემო




















































































No comments:

Post a Comment

     CV                             პირადი ინფორმაცია saxeli ira gvari danelia დ abadebis TariR...