შეფასების რუბიკები

         ანალიტიკური, ზოგად - კონკრეტული შეფასების სქემის ნიმუში
 მასწავლებლის მიზანია როგორ პრეზენტაციის უნარის შეფასება, ასევე კონკრეტული/
საპრეზენტაციო თემის ფლობა.


შედეგები/
კრიტერიუმები
1-4

5-7

8-9
10


შესავალი





თემისძირითადი ნაწილის წარმოდგენა





ლოგიკურობა








არგუმენტაცია
ტრაფარეტული და უინტერესო





ბუნდოვანია საუბრობს დაბნეულად




ლოგიკა დარღვეულია არ არის  კავსირი  ნაწილბს შორის






არა  აქვს არგუმენტი
არის მცდელობა აუდიტორიის  დაინტერესების,
მაგრამ ყურადღება ვერ
იპყრობს

ხოლოდ ნაწილობრივაა გასაგები, მოითხოვს დამატებით განმარტებებს

ზოგიერთ ადგილას აკლია ლოგიკურობ,
 ზოგჯერ არათანმიმ
დევრულია






არგუმენტი მცირეა და არადამაჯერებელი
საინტერესოდ არის მოწოდებული და შეესაბამება შინაარსს
გასაგებია,

მაგრამ არის ხარვეზები, ითხოვს დაზუსტებას


ძირითადად ლოგიკური და თანმიმდვრულია, მაგრამ მკაფიოდ არ გამოყოფს ნაწილებს


არგუმენტები აქვს, აკლია ფაქტობრივი მასალით გამყარება
ეფექტურია, არატრფარეტული.
იპყრობს აუდიტორიის ყრადღებას


წარმოდგენილი საკითხები ნათელი და გასაგებია, დამაჯერებელია

ლოგიკურია და კარგად ჩამოყალიბბული






არგუმენტი ბევრია და დამაჯერებე, გამყარებულია
ფაქტობრივი მასალით.

No comments:

Post a Comment

     CV                             პირადი ინფორმაცია saxeli ira gvari danelia დ abadebis TariR...