ანალიტიკური,
ზოგად - კონკრეტული შეფასების სქემის ნიმუში
მასწავლებლის
მიზანია როგორ პრეზენტაციის უნარის შეფასება, ასევე კონკრეტული/
საპრეზენტაციო თემის ფლობა.
შედეგები/
კრიტერიუმები
|
1-4
|
5-7
|
8-9
|
10
|
შესავალი
თემისძირითადი ნაწილის წარმოდგენა
ლოგიკურობა
არგუმენტაცია
|
ტრაფარეტული და უინტერესო
ბუნდოვანია საუბრობს დაბნეულად
ლოგიკა დარღვეულია არ არის კავსირი
ნაწილბს შორის
არა აქვს
არგუმენტი
|
არის მცდელობა აუდიტორიის დაინტერესების,
მაგრამ ყურადღება ვერ
იპყრობს
ხოლოდ ნაწილობრივაა გასაგები, მოითხოვს დამატებით
განმარტებებს
ზოგიერთ ადგილას აკლია ლოგიკურობ,
ზოგჯერ არათანმიმ
დევრულია
არგუმენტი მცირეა და არადამაჯერებელი
|
საინტერესოდ არის მოწოდებული და შეესაბამება შინაარსს
გასაგებია,
მაგრამ არის ხარვეზები, ითხოვს დაზუსტებას
ძირითადად ლოგიკური და თანმიმდვრულია, მაგრამ მკაფიოდ
არ გამოყოფს ნაწილებს
არგუმენტები აქვს, აკლია ფაქტობრივი მასალით გამყარება
|
ეფექტურია, არატრფარეტული.
იპყრობს აუდიტორიის ყრადღებას
წარმოდგენილი საკითხები ნათელი და გასაგებია, დამაჯერებელია
ლოგიკურია და კარგად ჩამოყალიბბული
არგუმენტი ბევრია და დამაჯერებე, გამყარებულია
ფაქტობრივი მასალით.
|
No comments:
Post a Comment